luni, 25 aprilie 2016

Tu ce iubești?


Îi iubesc zâmbetul și iubesc să îl văd fericit. Parcă toată fericirea mea stă în zâmbetul lui. 
Iubesc ochii ăia căprui în care mă pierd de fiecare dată, deși i-am văzut de mii de ori. Cum deși întâlnesc atâția ochi în fiecare zi, ai lui cuprind tot universul meu. 
Iubesc cum doar în brațele lui mă simt acasă, și orice alt loc, orice alt om îmi e străin. 
Iubesc cum el e tot ce nu sunt eu..și iubesc tot ce am devenit datorită lui.
Iubesc cum el e tot ce n-au fost alții și tocmai ăsta e motivul pentru care el e tot ce îmi doresc.
Iubesc felul în care se joacă cu mintea mea și că a știut să nu mai lase loc pentru nimeni în afară de el. Nici în minte, nici în suflet. 
Și poate de-asta îl simt aproape chiar și atunci când e departe, pentru că îl port în suflet și de acolo nu-l poate lua nimeni. 
Iubesc cum îmi e dor de el imediat cum iese pe ușă și că prezența lui mi-a devenit cea mai frumoasă dependență. Că el e cel mai dulce drog.                    @emaaaaa.m
Iubesc cum niciun sacrificiu nu mi s-ar părea prea mare atâta timp cât e vorba de el. Cum știu că la orice aș renunța, dacă o fac pentru el, nu e o pierdere. Când sunt cu el simt că am tot. 
Și cum atunci când spun că aș merge oriunde, doar să știu că el mă ține de mână, nu e un clișeu, e exact ceea ce simt, și simt asta doar alături de el. Îl iubesc pentru că am crezut că am mai iubit dar mi-am dat seama că eram doar un copil căruia îi plăcea să spună cuvinte mărețe, până când a apărut el și le-a dat un sens.
Iubesc cum atunci când mă sărută pe frunte îmi alungă toate fricile și cum îmi dă lumea peste cap cu o singură privire. 
Iubesc cum fiecare întrebare își găsește răspuns atunci când sunt cu el.
Îl iubesc pe el și asta răspunde la orice întrebare.
                                                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu