miercuri, 2 martie 2016

Iubește-o, dar las-o liberă.

Fă-mă să te văd numai pe tine. Nu pentru că dragostea e oarbă, ci pentru că, pentru mine, dragostea, ești tu. Doar tu.

Lasă-mă să te aleg în fiecare zi pe tine. Nu pentru ceea ce-mi oferi, ci pentru ceea ce ești. Pentru că ești tu și pentru că pur și simplu n-aș alege pe nimeni altcineva în locul tău. Nu pentru că sunt forțată să o fac, ci pentru că ți-ai creat un loc la mine în suflet și știi și tu că nu mai e loc de nimeni altcineva.

Lasă-mă să învăț să iubesc alături de tine.
Lasă-mă să te iubesc atunci când totul merge bine, atunci când e ușor să o fac, dar mai ales atunci când nici măcar tu nu mai crezi că mai e ceva de iubit la tine.

Lasă-mă sa cred în tine, lasă-mă să cred în noi.

Lasă-mă să lupt pentru tine, alături de tine, și să știu că merită.

Iubește-o, dar las-o liberă. Liberă să aleagă, și ea o să te aleagă în fiecare zi pe tine. Liberă să iubească, și să fii tu ceea ce iubește.


" Lasă-mă să cred cât pot de tare in tine, 
Lasă-mă să cred că lângă tine e bine.." 
                                                                                                                                              E.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu