miercuri, 9 martie 2016

Scrisoare către omul care mi-a învățat inima să bată în același ritm cu a lui:

Bună, străine. 
Ciudat ce ușor am trecut de la starea asta la "iubitule" și înapoi. N-o să te întreb unde au dispărut toate promisiunile, toate sentimentele; știu exact unde s-au mutat: la ea.
N-o să umplu rânduri cu ură pentru tine sau pentru ea. 
Pentru tine, numai iubire.
Pentru ea, o rugăminte: să aibă grijă de tine mai bine decât am avut eu. Să te iubească frumos. Să nu încerce să te schimbe, ești minunat așa cum ești. 

Nu te urăsc, și nici pe ea.  
Se spune că de la iubire la ură e doar un singur pas. Eu cred că iubirea și ura sunt la poli opuși. 
Pe tine nu te urăsc din prea multă iubire.
Pe ea aș urî-o dacă te-ar răni. 

E ciudat cum prima iubire îți deschide inima, și mai apoi ochii.
Erau atâtea lucruri pe care nu le știam atunci...

Acum știu că iubirea și egoismul se exclud din start. Că dacă iubești o persoană, faptul că fericirea ei te include pe tine sau nu..e doar un detaliu. Și da, doare să-ți dai seama că nu-ți mai ai locul lângă un om alături de care tu încă te simți acasă, pentru că fericirea lui nu mai ești tu.  Dar nu te-am mințit când am zis că aș face orice să te văd fericit. Meriți să fii fericit, așa că am plecat.

Am învățat atât de multe de la tine, prin tine, când te-am pierdut.
Acum vreau un om de la care să am ce învăța, dar care să nu mai plece; și n-o să mint, încă sunt momente în care îmi doresc ca acel om să fii tu. Dar mi-am dat seama că poate prima iubire nu e menită să dureze. Poate că rolul ei e să aducă lecțiile de care ai nevoie. Poate că prima iubire trebuie să te pregătească pentru ultima. Dacă e așa, să știi că mi-aș fi dorit să te întâlnesc mai târziu. Să fii tu ultimul meu început.
Să cresc lângă tine. Să creștem împreună.
Mi-aș fi dorit să nu-mi fii lecție, ci viitor. Să nu te pierd dintr-o prostie, să știu să te țin lângă mine.

N-ai fost tu primul sărut, dar ai fost primul om în ochii căruia mi-am văzut viitorul. Ai fost primul om pe care mi-am dorit să-l păstrez. Singurul care mi-a dat lumea peste cap. 
Știu că și dacă o să-și facă altcineva loc în sufletul meu, locul tău nu ți-l ia nimeni. Doar o dată iubești cu inocența primei iubiri, fără rețineri, iar eu te-am iubit pe tine așa. 

Acum eu mi-am învățat lecțiile, iar tu ești fericit.

Also seen on: http://devorbacutine.eu/7093-2/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu