luni, 27 martie 2017

Frânturi de conversaţii

"- Îmi e dor de cum scriai despre mine. Îmi lipseşte să mă regăsesc în fiecare cuvânt.
- Încă o mai fac.
- Dar nu văd asta.
- Dar la noi n-au contat niciodată simţurile. Doar ce-am simţit aici. Aici, în partea stânga, în piept, unde baţi tu, şi acolo, la tine în piept, unde bat eu.
- Îmi e frică că la un moment dat o să iei aceleaşi litere, aceleaşi sunete, şi-o să creezi poveşti, dar pentru ea. Ştii, n-aş vrea să o îmbraci pe ea în aceleaşi cuvinte care-mi ţineau mie de cald.
- Dar dacă o ating?
- Te las.
- Dacă o ţin de mână, o sărut, o strâng în braţe? Doare?
- Dacă o iubeşti, doare.
- Dacă o iubesc prin atingeri?
- Doare doar dacă o iubeşti când n-o atingi.

... 

- Tu crezi că oamenii ştiu care-i diferenţa?
- Dintre iubire şi...tot ce-i seamănă?
- Dintre iubire şi lipsa ei.
- Cred că pentru orice om apare un altul, omul lui, care face diferenţa.
- Dar tu?
- Eu...te am pe tine. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu