joi, 18 august 2016

Ce e iubirea când o simți doar tu? ( #pentruochiiăia)

Obișnuiam să cred că un om te poate învăța să iubești doar iubindu-te, 
și că iubirea nu-i adevărată decât dacă e reciprocă. Că iubirea nu-i iubire decât dacă celălalt simte la fel.
Acum știu că uneori cea mai bună lecție..e absența. 
Cert e că aveam două opțiuni: să te urăsc pentru că tu nu iubeai, sau să te iubesc mai tare. Și cumva, ochii ăia m-au învățat să iubesc, mai presus de toate. 
Fără să aștept ceva în schimb. 
Să iubesc și atât. Fără condiții. 
Fără "Eu te iubesc dacă.. dacă tu mă iubești; dacă tu îmi oferi ceea ce vreau." Culmea, te-am vrut pe tine, și nu te mai am. Te iubeam pentru ceea ce erai tu. Atât de simplu. 
Și zâmbetul ăla..mi-am dat seama că aș face orice să te văd fericit. Că dacă să plec eu ar însemna să porți tu zâmbetul ăla, 
mereu, 
n-aș ezita nici măcar o secundă.
Așa că am plecat.
Așa că ce e iubirea când o simți doar tu?
E dor. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu