duminică, 14 august 2016

Cu tine vreau să fie ultimul meu început.

Fii tu ultimul meu început și hai să-i lăsăm pe alții să caute sfârșituri de poveste.

De lecții și de amintiri am tot avut parte. Tu învață-mă să te păstrez.
Tu învață-mă că nu orice final e trist și că alături de omul tău finalurile nu există. Fii tu omul meu.
Tu arată-mi că lupta de-abia acum începe și că orice ar fi, suntem doi.
Arată-mi tu că să-ți pui încrederea într-un om și să nu te alegi cu o dezamăgire ar trebui să fie rutină, și dacă nu se poate, atunci fii tu excepția. 
Lasă-mă să fiu mândră că dintre toate, te am eu, și că dintre toți, te-am ales pe tine.
Arată-mi tu că nu toți oamenii pleacă fără motiv și că nu toți se întorc cu scuze după ce tu le-ai oferit sentimente și tot ce-au avut ei de oferit a fost indiferență.Că sunt oameni are rămân chiar și atunci când simți că nu-i mai meriți.
Tu să-mi arăți că nu trebuia să ajung să-i admir pe cei ce-și scot oameni din suflet de parcă nici n-au fost acolo. Fă-mă tu să nu-mi pară rău că te am în suflet, dă-mi tu motive să te păstrez acolo.

Dezvață-mă tu de tot ce-am învățat rău despre oameni până acum. Învață-mă tu că sunt suflete frumoase și că dintre toate, eu îl am pe cel mai frumos. Te am pe tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu