duminică, 21 august 2016

Through his eyes.

N-am observat niciodată cât de frumoasă era 
si cât de apăsat și-a lasat amprenta la mine în suflet 
până când am văzut-o frumoasă lângă el 
și mâinile ei nu le mai țineau pe ale mele.

N-am realizat niciodată că era a mea cu totul 
până când a renunțat la noi și s-a încăpățânat să ia tot cu ea. 
Nici măcar nu am realizat că voiam să existe un "noi" 
până când am rămas doar eu. 

Parcă nici nu i-am simțit vreodată absența 
până când a devenit prezentă în viața altui bărbat. 
Acum, dintre dormitor, pahar și suflet, 
nu știu care-i mai gol.

Dintre o minte plină de regrete și inima plină de ea, 
nu știu cum să scap de niciuna.

N-am ințeles când mi-a zis că doare să mă vadă cum îmi fac amintiri cu alți oameni, deși promisiuni i-am facut ei, n-am înțeles, 
până când am ajuns sa evit locurile în care o duce el, 
numai să nu-mi imaginez că aș fi putut să o duc eu.

Am crezut că cere mult atunci când îmi spunea  că vrea tot, 
până mi-am dat seama că tot ce voia eram eu.
Si i-aș oferi tot acum, 
dar tot ce vrea ea acum e el.

Credeam că-i complicat când de fapt era simplu. 
Voia iubire și o voia de la mine. 
Ea încă e iubire, dar pentru altcineva.
Voia să-i răspund la fel, 
acum nici măcar nu mai pune întrebări.
Voia un loc doar al ei și pe când ea stia să se oprească la "doi",
 eu încă le pierdeam numărul.

Voia mult, dar mi-ar fi putut oferi înzecit, 
iar eu am ales să rămân cu mai puțin. 
Voia mult, 
eu voiam multe.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu